Design Cart otwiera nowy dział SEO
Dzisiaj zdecydowałem się napisać artykuł z branży technologi internetowych. Jako że na co dzień zajmuję się szeroko pojętą grafiką komputerową, temat technologii internetowych nie jest mi obcy, a firma która jest bohaterką mego artykułu jest mi bliska.
Dzisiaj zdecydowałem się napisać artykuł z branży technologi internetowych. Jako że na co dzień zajmuję się szeroko pojętą grafiką komputerową, temat technologii internetowych nie jest mi obcy, a firma która jest bohaterką mego artykułu jest mi bliska. Mowa o firmie Design Studio WWW, która była jedną z tych pierwszych zajmujących się technologiami internetowymi, a dokładniej o jej studio i markę Design Cart, która stanowi swoisty dział e-commerce. Samo studio ma już ładne kilka lat, a dziś dowiedziałem się że rozszerza swoją firmowa infrastrukturę o dział SEO. Z tego co zauważyłem studio jeszcze nie pokusiło się o szczegółową ofertę jak i promocję nowego działu. Niemniej zapowiada się ciekawie jak zapewnia znajomy, który zostaje obsadzony na stanowisku kierownika działu. Branża SEO jest przepełniona najróżniejszymi personami, bardziej i mniej utalentowanymi z mniejszą lub większą wiedzą na temat pozycjonowania sklepów internetowych. Piotrek bo tak ma na imię kierownik nowo utworzonego działu jest osobą o dość specyficznym nastawieniu do pozycjonowania sklepów internetowych czy stron WWW, ogólnie do szeroko pojętego pozycjonowania. Nie raz miałem przyjemność realizować kilka projektów z tym człowiekiem i to co go wyróżnia to podejście do pozycjonowania.
Pozycjonowanie dla Piotra, polega generalnie na używaniu samych treści. Projekty które prowadził dobitnie wskazują że podstawową metodą jest treść i to nie tylko mowa o serwisie internetowym pozycjonowanym przez nowy dział Design cart. Po projektach można stwierdzić że standardem w pozycjonowanych sklepach internetowych nie będzie jedynie obowiązkowy blog na sklepie internetowym ale i obszerne i unikalne opisy produktów. Pozycjonowane sklepy internetowe nie będą posiadały mnogiej ilości linków z linków z miejsc małych wartościowo merytorycznie. Wszystkie dotychczasowe projekty Piotrka wskazują na mocne użycie artykułów z naciskiem na sponsorowane. Taki mechanizm pozycjonowania jest jednym z droższych i jestem ciekawy jak firma to przedstawi cenowo w swej ofercie. Jak sądzę wstępna oferta jest już dostępna na stronie studia pod a tym adresem, jednak żadnej konkretnej wzmianki dotyczącej kosztów na niej nie znajdziemy.
Być może oferta Design Cart będzie kierowana do klientów z bardziej zasobnym portfelem, a być może uda im się pogodzić w jakiś sposób jakość z niższą ceną. Ja ze swojej strony życzę chłopakom ze studia powodzenia, a Piotrowi ciekawych i udanych kampanii.
|
|